ha boldoggá akarod tenni őt, csak mosolyogj
nayu és az ő nem hétköznapi hétköznapjai

Túra

A mai nap egy élmény volt. Hulla vagyok. Nem volt tanítás, hanem felmentünk a János hegyre túrázni. Nem túlzás, hogy a tüdőm majd szét szakadt mire felértünk a Jánoshegyi kilátóba O.O *nem kéne olyan sokat cigizni tudom...* Onnan "elméletileg" csak lefele kellett volna menni, így mindenki nagyon boldog volt.
Verseny indult a kilátótól, állomások voltak ahol kérdésekre kellett válaszolni. Mikor végre leértünk a völgybe, kiderült, hogy mégegy hegyre fel kell mászni. Már a fasz ki volt komolyan. A lábam szétszakadt, levegőt se kaptam. (jó kondi) 10 órától 2ig basztuk ott a rezet. A verseny jutalmaként az első 3 helyezettnek holnap nem kell suliba mennie. Természetesen utolsók lettünk XD Mire végre a végéhez értünk az egésznek, ledöglöttünk a fűbe, amikor is nagy hírt kaptunk: a föci tanárunk (Fecó) balesetet szenvedett a túra közben. Elcsapta egy biciklis, és a mentők vitték el XD Tudom, hogy nem illik ilyenen nevetni, de meg értenétek engem, ha ismernétek azt az embert. XD
A Moszkva téren bementünk a Mekibe enni. Norbinak nagydolga lett volna és kínozták a szélgörcsök, így ott a hegyszínen könnyített magán. Közben felhívtuk XD Aztán azon röhögtünk, hogy milyen lett volna ha Norbi alatt leszakad a wc és lezuhan az emeletről wc-vel együtt XD Úristen ez kicsit gyerekes....de ki nem röhög ilyenen mikor fáradt? XD *megjegyzés: Nayu-sama most nagyon fáradt, érezz együtt vele*

2009.04.28. 17:33, Nayuri Vissza a bloghoz
5 hozzászólás
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások
2009.05.01. 12:20
Nayuri

hát eléggé gáz igen.... xD
jó is elképzelni, vicces szitu lett volna ahogyan bezuhan a mekiben falatozó emberek közé egy wc-vel XD

2009.05.01. 11:33
Misza*

baaazdmeeeg ;D hát nem semmi napod volt. de jééézi, bazz ez már gáz h egy biciklis üti el XD hogylehet vki ekkora lúúúúzer?! XD

"Norbinak nagydolga lett volna és kínozták a szélgörcsök, így ott a hegyszínen könnyített magán. Közben felhívtuk XD Aztán azon röhögtünk, hogy milyen lett volna ha Norbi alatt leszakad a wc és lezuhan az emeletről wc-vel együtt XD" <<< ezt elképzeltem O_O XD *vizuális gondolkodású, am együttérez veled*

2009.04.29. 14:36
Nayuri

jujj ezt a köcsög tróger bandát mint mi XD
összeesküdött minden a farsangi bál ellen XD

2009.04.29. 10:44
aya-chan

remélem fecó ott halt meg a mentőben X'D *köcsög, tudja jól XD*

2009.04.28. 19:21
Shuu

nekem 10 óta kong a fejem, asszem tudom mit érzel xD

nálunk mindkét tanár eltörte a lábát, akik a farsangi bált rendezték volna a tanároknak xD ezért egyszer elmaradt a rövidített órás nap

Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 KorábbiakLegelső hozzászólások

friends
log

archívum

Hírek,információk,érdekességek a Super Mario világából.Ismertetõk,leírások,játéktesztek. Folyamatosan megújuló tartalom.    *****    STAR STABLE ONLINE BLOG - Kattints ha te is játszol a játékkal, vagy csak érdekel :) Puszi Daisy    *****    ANEZKABLOG megnyitotta kapuit, ahol a valódi, õszinte életét, véleményét olvashatjátok el!    *****    Duguláselhárítás Debrecen    *****    Visszaszámlálás indul! A popzene 2018-as évét foglaljuk össze. Dalok, albumok, videoklipek.    *****    STAR STABLE ONLINE - R A J O N G Ó I O L D A L - Daisy Doveer - STAR STABLE ONLINE    *****    Aranysárkányok korának 617-edik esztendejében...    *****    If this is the end in fire we should burn together    *****    Keresett karakterek // Szerepjáték // Csatlakozz // Varázslat és Sárkányvér // Aneliath    *****    snowflakes in the wrong place    *****    &#9819; ANELIATH &#9737; varázslat és sárkányvér    *****    every monster was a (wo)man first    *****    Fedett lovardák,kör karámok, angol lovas bokszok, gép-takarmány tárolók gyártás,szerelését, építését vállaljuk!    *****    Meditációk az okkult életrõl    *****    SZÉP AJÁNDÉK EGY SZEMÉLYES HOROSZKÓP.SZEREZZ ÖRÖMET SZERETTEIDNEK KARÁCSONYRA,EGY SZEMÉLYISÉG ÉS SORS ANALÍZISSEL!VÁRLAK    *****    MINDIG SZÉP AJÁNDÉK EGY SZEMÉLYES HOROSZKÓP. Szerezz örömet SZERETTEIDNEK Karácsonyra egy tartalmas elemzéssel!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tegyél egy próbát, én segítek az értelmezésben. Várlak!    *****    Rendelj szeretteidnek, asztrológiai elemzéseket, a 20-25 oldalas születési horoszkóp elõrejelzéssel,nagyon szép ajándék!    *****    Hamarosan, karácsony:rendelj, születési, elõrejelzési, párkapcsolati, fogamzási,hold horoszkópot, biotérképet ajándékba!    *****    szekelyhirdeto